پاسخ به پرسشهای متداول

آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

از آنجایی که سوریکو فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر می باشد.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است

 آیا کالاهای موجود در سوریکو گارانتی دارند؟

تمامی محصولات مشمول گارانتی بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

 چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

 قیمت محصولات در سوریکو در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

فروشگاه سوریکو  همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

 سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده برای شهرستان، بسته به فاصله شهر از تهران حدود 2 تا 5 روز کاری از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد. سفارش های ثبت شده برای شهر تهران نیز نهایتا تا 1 روز پس از ارسال دست مشتری خواهد رسید.

 آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان به دو روش پرداخت را انجام داد:

  • پرداخت از طریق درگاه بانکی بوسیله کارتهای عضو شتاب
  • واریز وجه به شماره کارت 6221061045517523 بانک پارسیان به نام علیرضا ملکی علوی از طریق ATM و یا واریز بانکی

چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت.
پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه "پیگیری سفارش" و وارد کردن "کد خرید " میتوان از وضعیت سفارش اطلاع پیدا کرد.

در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 66960096-021 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.

نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟

سوریکو سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، هم میتوان از شبکه پشتیبانی تلگرام به آدرس … و یا شماره 09033594668 استفاده کرد.
خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

سفارشات بالای 1 میلیون تومان بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. اما به سفارشات زیر 1 میلیون تومان مبلغ 25 هزار تومان هزینه ارسال اضافه میشود.

سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟

سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.

بازخوردها